Eşti aici

OVERVIEW SĂPTĂMÂNAL

Cum transformă datele deschise viața urbană

Orașele și cetățenii din întreaga lume descoperă puterea datelor deschise. Prin deschiderea datelor despre transport, educație, sănătate și altele, guvernele sprijină dezvoltatorii de aplicații, organizații ale societății civile și altele, pentru a găsi modalitățile inovatoare de a aborda problemele urbane. Pentru orice oraș care dorește să promoveze antreprenoriatul și dezvoltarea economică, datele deschise pot reprezenta noi resurse valoroase.

Personalizarea schimbărilor climatice prin date deschise și aplicații

Lansarea datelor deschise de către guvern a generat o serie de noi aplicații referitoare la schimbările climatice, provocarea fiind de a le face clare și ușor de utilizat. Datele deschise eliberate de guverne alimentează un nivel cu totul nou de inovație în sustenbilitate. Dincolo de hackathons, parteneriatele de date climatice de astăzi au creat asocieri unice care traversează granițele între afaceri, guvern și mediul academic.

Mai multă valoare din inițiativele de date deschise

Christopher Thomas, Government Markets Manager, Esri, consideră că departamentul trebuie să treacă dincolo de transparență și responsabilitate din punctul de vedere al inițiativelor pentru driverele de date deschise – și să se concentreze pe beneficiile pentru cetățeni. Din ce în ce mai mult, discuțiile despre datele deschise trec de la accentul inițial pe beneficiile de transparență a guvernării, la o conversație mult mai axată pe impactul economic. Acesta este un ecou de la începutul erei e-guvernului – în care s-au dezvoltat mai multe servicii electronice mai degrabă în propriul lor interes, decât pentru un avantaj clar pentru public.

Cum contribuie datele deschise și analizele la orientarea comercianților spre clienți

Astăzi, comercianții trebuie să facă față unui nou tip de clienți care sunt întotdeauna concectați și au mai multe informații despre produs decât au uneori chiar comercianții. Orintarea spre client reprezintă noua diferențiere competitivă între comercianți. Pentru a servi nevoile clientului, și pentru a obține o vedere de ansamblu asupra acestui tip de consumator, comercianții trebuie să fie deschiși și să analizeze toate formele de date, chiar dacă este vorba despre structura datelor POS, istoricul tranzacțiilor, a datelor de fidelitate sau a datelor social media nestructurate, recenzii la produse sau feedback-ul clientului.

Categorie: